Červená je vám vždycky na blízku

S námi v tom nejste sami
červená je partner na celý život

Výhody pojišťovny pro každého

Objevte všechny možnosti našich služeb, které vám ulehčí život – ať už preferujete osobní nebo online přístup.

Řešení škod

Komunikace s pojišťovnou

Klientská zóna

Dokládání dokumentů přes chatbota

Potvrzení přes SMS

Nastartujte svou klientskou zónu a vyhrajte

Každý měsíc do konce roku odměníme jednoho z vás telefonem iPhone 12.

  • Pro zapojení do soutěže se stačí zaregistrovat do Klientské zóny a alespoň jednou se přihlásit
  • Soutěž probíhá od 1.8.2021 do 31.12.2021
  • Každý měsíc odměníme jednoho z nově registrovaných uživatelů telefonem
  • Podrobnosti soutěže najdete v Pravidlech soutěže
červená je partner na celý život

Napište nám

Chcete se dozvědět více o našich službách a způsobech, jakými je můžete využít? Nebo vás zajímá něco jiného? Zeptat se nás můžete klidně hned. Jsme tu pro vás.

Čeho se dotaz týká?

Podrobnosti o zpracování osobních údajů, mých právech a povinnostech správce jsou dostupné v sekci osobní údaje.

červená je partner na celý život

Najděte si svého poradce

Červená vás jistí na každém kroku. S námi se můžete spolehnout na více než 6000 poradců a 900 poboček a obchodních míst.

Jsme vám nablízku stejně jako 6 000 našich poradců

Řešení škod

Snadné zdokumentování vybraných škod na motorových vozidlech a majetku, které zvládnete pohodlně odkudkoli. Pokud můžeme vaši škodu prohlédnout přes videoprohlídku, spojí se s vámi náš mobilní technik a vše už jednoduše vyřídíte po telefonu. Stačí mít k dispozici chytrý telefon se systémem Android nebo iOS a přístupem na internet. Škody spolu ale můžeme také samozřejmě zdokumentovat i při osobním setkání.

Komunikace s pojišťovnou

Jak se nejlépe spojíte s našimi poradci a vyřešíte vše, co potřebujete? Máte několik možností. Aktivního chatbota využijete na webu či v Klientské zóně, kde se můžete na svého poradce také obrátit prostřednictvím formulářů. Specifičtější dotazy můžete probrat s operátory call centra nebo přímo osobně na jedné z našich poboček. Můžete také využít službu “Zavoláme vám zpět” a samozřejmě jsme tu pro vás i na sociálních sítích.

Klientská zóna

V naší online Klientské zóně najdete a vyřídíte celou řadu věcí. Stačí se zaregistrovat a máte vždy po ruce přehled o svých smlouvách, asistenčních kartách i veškerých důležitých informacích a termínech. Jejím prostřednictvím můžete i kdykoliv nahlásit škodu nebo aktualizovat své údaje, která jsou zde bezpečně zašifrována. Vše s námi ale můžete také řešit osobně na pobočce - je jen na vás, jaký způsob je vám bližší.

Dokládání dokumentů přes chatbota

Jakým nejpohodlnějším způsobem nám můžete doložit požadované dokumenty a fotografie? Jednoduše pomocí chatbota. Při řešení Vaší škody Vám zašleme smsku s odkazem na chatbota, do kterého připojíte požadovanou přílohu. Z mobilu, digitálně, kdykoli a kdekoli se vám to hodí. Bez chození na poštu nebo na přepážku pojišťovny.

Potvrzení přes SMS

Abyste byli vždy o všem důležitém okamžitě informováni, zasíláme vám krátké a srozumitelné SMS zprávy. Díky nim se dozvíte o stavu zaregistrování škody, termínu domluvené prohlídky či případné změně jejího termínu. Upozorníme vás i na blížící se den jejího konání. Také vám smskou potvrdíme provedení a předání prohlídky k likvidaci či výplatu škody. Je jednodušší vše si rovnou přečíst v mobilu než se připojovat na email. To platí zvláště v případech, kdy třeba kalamita znemožňuje takový přístup.