Musím s sebou vozit Zelenou kartu?

V České republice nemusíte doklad o pojištění (Zelenou kartu) mít u sebe, existenci pojištění si Policie/registr vozidel ověří v databázi ČKP.

Do zahraničí je potřeba mít ZK sebou vytištěnou, od 1.1.2025 stačí v elektronické podobě.


Je nutné nahlásit pojišťovně změnu registrační značky vozidla?

Nová odpověď:
Pořád to platí, ale aktualizujeme si to z registrů, může se stát, že to zjistíme a změníme a pošleme mu právě tu kartu. Tak možná by to tu stálo zmínit, aby se nedivil. Takže něco takového, že to je ze zákona jeho povinnost, doporučujeme to hlásit, ale pokud to zjistíme sami z registru, tak to aktualizujeme.


Jak si mohu pojištění sjednat?

Pojištění si můžete sjednat osobně na některé z našich poboček. Také nám můžete v pracovních dnech v čase od 8:00 do 18:00 zavolat na 241 114 114.


Stal se mi úraz, jak ho mohu nahlásit?

Škodní událost můžete nahlásit prostřednictvím Moje Generali nebo můžete využít on-line formulář. Můžete nám také zavolat v čase od 8:00 do 18:00 na 241 114 114, případně můžete zajít na některou z našich poboček a nahlášení škody vyřešit s obchodníkem. Můžete nám také vyplnit formulář a hlášení škody poslat poštou na adresu Generali Česká pojišťovna, a.s., P.O. Box 305, Brno 659 05.


Jak odmítnout indexaci?

Jestli s indexací nesouhlasíte, jednoduše nás kontaktujte. Indexaci můžete odmítnout prostřednictvím Moje Generali, na kterékoli pobočce nebo nám můžete zavolat v pracovních dnech od 8:00 do 18:00 na naší linku klientského centra 241 114 114, kde je dostatek odborníku, kteří vám s tím pomohou.