Jak si mohu pojištění sjednat?
Pojištění si můžete sjednat osobně na některé z našich poboček. Také nám můžete v pracovních dnech v čase od 8:00 do 18:00 zavolat na 241 114 114.
Stal se mi úraz, jak ho mohu nahlásit?
Škodní událost můžete nahlásit prostřednictvím Moje Generali nebo můžete využít on-line formulář. Můžete nám také zavolat v čase od 8:00 do 18:00 na 241 114 114, případně můžete zajít na některou z našich poboček a nahlášení škody vyřešit s obchodníkem. Můžete nám také vyplnit formulář a hlášení škody poslat poštou na adresu Generali Česká pojišťovna, a.s., P.O. Box 305, Brno 659 05.
Jak odmítnout indexaci?
Jestli s indexací nesouhlasíte, jednoduše nás kontaktujte. Indexaci můžete odmítnout prostřednictvím Moje Generali, na kterékoli pobočce nebo nám můžete zavolat v pracovních dnech od 8:00 do 18:00 na naší linku klientského centra 241 114 114, kde je dostatek odborníku, kteří vám s tím pomohou.
Jakým způsobem oznámit vzniklou škodu?
Nejlepší způsob je škodní událost nahlásit on-line nebo prostřednictvím Moje Generali nebo můžete přijít osobně na některou z našich poboček. Také nám můžete v čase od 8:00 do 18:00 zavolat na 241 114 114. Škodu umožňujeme samozřejmě nahlásit také poštou - pokud se tak rozhodnete, napište nám na adresu Generali Česká pojišťovna a.s., P.O. Box 305, 659 05 Brno. Dokumenty k nahlášení události najdete mezi formuláři.
Jak zjistit, že někdo škodní událost řeší?
Nejjednodušší způsob je zkontrolovat stav škodní události přes Moje Generali nebo nám můžete zavolat v pracovních dnech v čase od 8:00 do 18:00 nebo o víkendu v čase od 9:00 do 17:00 na 241 114 114.