Jakým způsobem oznámit vzniklou škodu?

Nejlepší způsob je škodní událost nahlásit on-line nebo prostřednictvím Klientské zóny nebo můžete přijít osobně na některou z našich poboček. Také nám můžete v čase od 8:00 do 19:00 zavolat na 241 114 114. Škodu umožňujeme samozřejmě nahlásit také poštou - pokud se tak rozhodnete, napište nám na adresu Generali Česká pojišťovna a.s., P.O. Box 305, 659 05 Brno. Dokumenty k nahlášení události najdete mezi formuláři.


Jak probíhá likvidace škodní události?

Nejlepší způsob je škodní událost nahlásit prostřednictvím Klientské zóny nebo můžete využít on-line formulář. Můžete nám také zavolat v čase od 8:00 do 19:00 na 241 114 114, případně můžete přijít osobně na některou z našich poboček. Umožňujeme samozřejmě hlásit škodu i poštou – pokud se tak rozhodnete, napište nám na adresu Generali Česká pojišťovna a.s., P.O. Box 305, 659 05 Brno.

Při hlášení je nutné doložit lékařskou zprávu a doklad o úhradě částky za léčbu nebo úkony veterinárního lékaře. U odpovědnostních škod potřebujeme i nahlášení ze strany poškozeného. Likvidátor škodní událost dořeší do 15 dní od doložení všech vyžádaných dokladů.


Jak odmítnout indexaci?

Jestli s indexací nesouhlasíte, jednoduše nás kontaktujte. Indexaci můžete odmítnout prostřednictvím Klientské zóny, na kterékoli pobočce nebo nám můžete zavolat v pracovních dnech od 8:00 do 19:00 na naší linku klientského centra 241 114 114, kde je dostatek odborníku, kteří vám s tím pomohou.


Kde mohu nahlásit škodní událost?

Pro nahlášení škodní události můžete využít on-line formulář nebo Klientskou zónu, případně můžete zajít na kteroukoli pobočku a nahlášení škody vyřešit s obchodníkem. Také nám můžete v čase od 8:00 do 19:00 zavolat na 241 114 114 nebo napsat a vyplněný formulář poslat poštou na adresu Generali Česká pojišťovna a.s., P.O. Box 305, 659 05 Brno. Dokumenty k nahlášení události najdete mezi formuláři.


Stal se mi úraz, jak ho mohu nahlásit?

Škodní událost můžete nahlásit prostřednictvím Klientské zóny nebo můžete využít on-line formulář. Můžete nám také zavolat v čase od 8:00 do 19:00 na 241 114 114, případně můžete zajít na některou z našich poboček a nahlášení škody vyřešit s obchodníkem. Můžete nám také vyplnit formulář a hlášení škody poslat poštou na adresu Generali Česká pojišťovna, a.s., P.O. Box 305, Brno 659 05.