Prohlášení o přístupnosti služby Moje Generali

Věříme, že moderní služby pojišťovny mají být dostupné pro všechny – bez výjimek. Proto jsme klientskou aplikaci Moje Generali (dostupná na adrese https://kz.generaliceska.cz a mobilní aplikaci Moje Generali dostupné pro iOS a Android) upravili podle mezinárodních standardů přístupnosti Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.1 a dle zákona č. 424/2023 Sb. o požadavcích na přístupnost některých výrobků a služeb tak, aby byla co nejvíce přístupná pro všechny uživatele.

Co to pro Vás znamená?

  • Podpora čteček obrazovky
    Naše aplikace spolupracuje s technologiemi jako VoiceOver (iOS) nebo TalkBack (Android), takže je ovladatelná i se zrakovým omezením.
  • Popisy u obrázků a ikon
    Obrázky a ikony mají smysluplný textový popis – pomáháme orientaci i tam, kde obraz nestačí.
  • Ovládání klávesnicí a gesty
    Uživatelské rozhraní podporuje alternativní způsoby ovládání, což usnadňuje používání i osobám s omezenou motorikou.
  • Dostatečný kontrast a čitelné písmo
    Vizuální prvky navrhujeme tak, aby byly dobře čitelné i pro osoby se zrakovým znevýhodněním a dále pracujeme na lepší čitelnosti údajů v aplikaci.

Zpětná vazba a kontaktní údaje

Přestože se snažíme dodržovat aktuální standardy přístupnosti, může se stát, že některé prvky budou potřebovat ještě vylepšit. Pokud narazíte na jakýkoli problém nebo máte návrh na zlepšení, budeme rádi, když nás kontaktujete na adrese moje.generali@generaliceska.cz. Vaše zpětná vazba nám pomáhá služby dále rozvíjet a zlepšovat jejich dostupnost pro všechny.

Toto prohlášení bylo vypracováno dne 25.6.2025.