Dotazy na životní pojištění

Mohlo by vás zajímat...

Když se mi něco stane, kdy dostanu peníze?

Peníze za úraz dostanete už v průběhu léčení, nemusíte čekat až na ukončení léčby. Stačí, když nám doložíte lékařské zprávy z prvního ošetření s uvedenou diagnózou, způsobem ošetření a léčbou.

Stal se mi úraz, jak ho mohu nahlásit?

Pro nahlášení škodní události můžete využít on-line formulář nebo nám zavolat na 241 114 114, případně můžete zajít na kteroukoli pobočku a nahlášení škody vyřešit s obchodníkem. Můžete nám také napsat a formulář poslat poštou na adresu Generali Česká pojišťovna, a.s., P.O.Box 305, Brno 659 05.

Kde zjistím, co potřebuji za dokumenty k nahlášení škody?

Stačí, když přejdete na hlášení škody on-line, vyberete druh pojištění a zvolíte variantu co se stalo. Zjistíte seznam podkladů, které budete k hlášení škodní události potřebovat.

Spadají pod trvalé následky i jizvy?

Ano, pojistné plnění závisí na umístění a velikosti vzniklých jizev.

Je možné zažádat o zaslání lékařské zprávy k trvalým následkům od revizního lékaře?

Ano, o kopii lékařské zprávy můžete požádat on-line nebo telefonicky na 241 114 114, případně osobně na kterékoli naší pobočce nebo písemně na adrese Generali Česká pojišťovna a.s., P.O.Box 305, Brno 659 05.

Nenašli jste odpověď? Zkuste ji vyhledat

Napište nám

Napište nám zprávu nebo zahajte online chat.

Najít pobočku

Vyhledejte nejbližší pobočky nebo se podívejte na mapu.

Zavolejte nám

Volejte nonstop nebo si nechte zavolat od nás

Nonstop pomoc

241 114 114
Nebo zavoláme zpět