Hlavni obrazek
kalamity Zasáhla vás vichřice? Jsme tady pro vás Celý proces řešení škodné události jsme pro vás proto připravili co nejjednodušeji. Sestává pouze z šesti kroků.
Jsme tady pro Vás
Rozumíme tomu, že při řešení škody se často nacházíte v komplikované a stresové situaci. Vzniklou škodu Vám pomůžeme vyřešit co nejrychleji. Připravili jsme jednoduchý návod jak postupovat krok za krokem

Zasáhla mě vichřice, jak postupovat?

Škodu můžete oznámit

On-line přímo na našem webu nebo přes Moje Generali.
Telefonicky na lince 241 114 114.
Na jakékoli naší pobočce.

Dokumenty ke škodě můžete

Přiložit on-line.
Odeslat na adresu Generali Česká pojišťovna a.s., P.O.BOX 305, 659 05 Brno.
Odevzdat na jakékoli naší pobočce.


 

Vyfotografujte nebo natočte vzniklé škody včetně místa a celkového pohledu na poškozenou věc. Čím detailnější fotodokumentace, tím lépe.

Doporučujeme:

  • v případě poškození automobilu se snažte nafotit nejen interiér a exteriér vozidla, ale také okolí a případné objekty, které vozidlo poškodily
  • v případě poškození střechy, nefoťte pouze samotné poškození, ale také rozsah škod, které poškození způsobilo
  • fotografie by měly z několika úhlů zobrazovat celé místo, které je poškozené
  • pořiďte i detailní záběry všech poškozených věcí

Pokud je to ve vašich silách, provizorně zabezpečte poškozenou věc, aby se předešlo dalším škodám a zvětšování jejich rozsahu.

Následky škod lze minimalizovat zejména:

  • vyčerpáváním vody, vysoušením a úklidem zasažených prostor i předmětů
  • zakrytím poškozené střechy či oken fólií, umístěním zábran před dveře domu, zamezením dalšího zaplavení domu (pytle s pískem, zajištění odčerpávání vody, odstraňování bahna a následné vysoušení) atd.
  • zasaženou elektroniku a domácí spotřebiče nezapínejte, dokud neprojdou odborným servisem.

Abychom všechno dokázali vyřídit co nejrychleji, poprosíme vás o připravení níže uvedených podkladů, pokud je máte k dispozici.

  • Seznam poškozených a zničených věcí s uvedením jejich pořizovací ceny a stáří.
  • Pořizovací nebo jiné doklady k těmto věcem (záruční listy, posudky, faktury apod.).
  • Fotodokumentaci vzniklé škody.
  • Případně plnou moc k projednání škodní události.

Pokud je objekt volně přístupný, můžete začít se základními opravami a s úklidem.

  • není nutné čekat až na příchod pracovníka pojišťovny
  • rozsah škod máte zdokumentován, provedli jste soupis věcí, u kterých došlo k poškození, a proto můžete začít odstraňovat následky nepříjemné situace
  • je-li to možné, poškozené věci uschovejte pro případnou prohlídku naším pracovníkem

Při prohlídce škody je možné dohodnout vyplacení přiměřené zálohy na pojistné plnění.

Nahlášení škody

Online


Nahlaste škodu rychle a jednoduše přes online formulář. Nahlaste škodu rychle a jednoduše přes online formulář. Nahlaste škodu rychle a jednoduše přes online formulář.

Telefonicky


Naše asistenční služba je dostupná 24/7.

212 221 222

Na pobočce


Navštivte naši pobočku a vše s vámi vyřešíme osobně.

Často se ptáte

Pro nejrychlejší nahlášení nás kontaktujte telefonicky nebo využijte náš webový formulář.

Vzniklou škodu nám nahlaste. Při hlášení škody se s Vámi domluvíme na nafocení vozidla. Poté můžete začít s jeho opravou.

Škodu nám nahlaste a nafoťte. Poté můžete začít s odstraňováním škod, aby došlo k jejich minimalizování. Pokud je to možné, uschovejte poškozené věci pro případnou prohlídku naším pracovníkem.

Vaši smlouvu rádi zkontrolujeme. Pro svůj dotaz můžeme využít například náš online chat.

Kontaktujte naši asistenční službu Europ Assistance na telefonním čísle 221 586 675.

Mohlo by vás zajímat

  • Moje Generali


    Podívejte se na stav vašich nahlášených událostí a smluv.

  • Pojištění majetku


    Pojištění domácnosti, nemovitosti i odpovědnosti v jednom.