Upozornění

Pro hlášení škod prosíme využijte naši linku: 241 114 114, on-line chatKlientskou zónu nebo návod, jak postupovat v případě kalamity. 

S námi v tom nejste sami.

 

 

 

 

 

Dokument ke stažení

 

 

 

 

 

Nejčastější otázky a odpovědi

Jakým způsobem mohu škodu nahlásit?

Pro nejrychlejší nahlášení nás kontaktujte telefonicky nebo využijte náš webový formulář.

Stala se mi škoda na mém vozidle. Co mám dělat?

Vzniklou škodu nám nahlaste. Při hlášení škody se s Vámi domluvíme na nafocení vozidla. Poté můžete začít s jeho opravou.

Stala se mi škoda na mém majetku. Co mám dělat?

Škodu nám nahlaste a nafoťte. Poté můžete začít s odstraňováním škod, aby došlo k jejich minimalizování. Pokud je to možné, uschovejte poškozené věci pro případnou prohlídku naším pracovníkem.

 

 

Vztahuje se moje pojištění na škodu, která se mi stala?

Vaši smlouvu rádi zkontrolujeme. Pro svůj dotaz můžeme využít například náš online chat.

Potřebuji zajistit asistenci. Jak mám postupovat?

Kontaktujte naši asistenční službu Europ Assistance na telefonním čísle 221 586 658.

 

 

Zavolejte nám

241 114 114
Asistenční služba

Volejte kdykoliv

Klientská linka Po - Pá: 8-19 h
So - Ne: 9-17 h
Svátky - zavreno
Nebo zavoláme zpět