Na co se můžete spolehnout?

Ochrana při
nečekaném úrazu
Ať už se stane při vaší
oblíbené aktivitě nebo práci
Vyplacené peníze můžete
použít na rekonvalescenci
nebo to, co máte rádi

Fixní cena
Žádné zdražování nebo
navyšování ceny v průběhu
pojištění
Když se pojistíte v 65,
stejné pojistné budete platit
i v 80

Bez zdravotního
posouzení
Úrazové pojištění lze
sjednat i bez nutnosti
zdravotního posouzení
Snadno a rychle vás
pojistíme i v 90 letech

Lázně a léčebné
pobyty bez podmínek
S doplňkovým pojištěním
hospitalizace vám budeme
přispívat při pobytu v
lázních nebo rehabilitačních
zařízeních
Lázně vám může předepsat
váš lékař
Chcete se o pojištění dozvědět více?
Zanechat kontaktAsistenční služby k úrazovému pojištění
Když se stane něco nečekaného, je důležité věnovat čas rekonvalescenci. S naším úrazovým pojištěním a doplňkovými asistenčními službami se můžete plně soustředit na svůj odpočinek, zatímco my se postaráme o nezbytné záležitosti.

Konzultace s lékařem
Rychlý přístup k lékařům, kteří vám poskytnou konzultaci k vašemu zdravotnímu stavu a v případě potřeby pošlou erecept
Služba je dostupná 24 hodin denně

Pomoc doma
Pomůžeme s úklidem, odnosem odpadků a dalším základním chodem domácnosti
Pomůžeme se zajištěním nákupu potravin nebo drogerie

Odvoz z nemocnice / k lékaři
Zajistíme bezpečný a komfortní odvoz k lékaři nebo do nemocnice
Služba je k dispozici nepřetržitě 24/7
V jakých situacích pojištění pomůže?
Kde mohu nahlásit škodní událost?
Kde mohu nahlásit škodní událost?
Pro nahlášení škodní události můžete využít on-line formulář nebo Moje Generali. Dále můžete zajít na kteroukoli pobočku a nahlášení škody vyřešit s obchodníkem.
Také nám můžete v čase od 8:00 do 19:00 v pracovních dnech a o víkendu v čase od 9:00 do 17:00 zavolat na 241 114 114 nebo napsat a vyplněný formulář poslat poštou na adresu: Generali Česká pojišťovna a.s., P.O. Box 305, 659 05 Brno. Dokumenty k nahlášení události najdete mezi formuláři.