Úrazové pojištění pro aktivní život

Dělejte dál vše, co vás baví, bez ohledu na věk

Jak pojištění funguje?

  • Podporujeme aktivní život v každém věku
    a jsme v tom s vámi až do 99 let
  • Držíme slovo a cenu, která je stejná po
    celou dobu
  • Nikdy není pozdě. Pojištění úrazu si
    můžete sjednat i v 96 letech
  • Pojištění lze sjednat i bez nutnosti
    zdravotního posouzení​
Nebo volejte: 241 114 114 241 114 114

Na co se můžete spolehnout?

Ikona

Ochrana při
nečekaném úrazu

Ať už se stane při vaší
oblíbené aktivitě nebo práci

Vyplacené peníze můžete
použít na rekonvalescenci
nebo to, co máte rádi

Ikona

Fixní cena
neviditelný řádek

Žádné zdražování nebo
navyšování ceny v průběhu
pojištění

Když se pojistíte v 65,
stejné pojistné budete platit
i v 80

Ikona

Bez zdravotního
posouzení

Úrazové pojištění lze
sjednat i bez nutnosti
zdravotního posouzení

Snadno a rychle vás
pojistíme i v 90 letech

Ikona

Lázně a léčebné
pobyty bez podmínek

S doplňkovým pojištěním
hospitalizace vám budeme
přispívat při pobytu v
lázních nebo rehabilitačních
zařízeních

Lázně vám může předepsat
váš lékař

Chcete se o pojištění dozvědět více?

Zanechat kontakt

Asistenční služby k úrazovému pojištění

Když se stane něco nečekaného, je důležité věnovat čas rekonvalescenci. S naším úrazovým pojištěním a doplňkovými asistenčními službami se můžete plně soustředit na svůj odpočinek, zatímco my se postaráme o nezbytné záležitosti.

Ikona

Konzultace s lékařem

Rychlý přístup k lékařům, kteří vám poskytnou konzultaci k vašemu zdravotnímu stavu a v případě potřeby pošlou erecept

Služba je dostupná 24 hodin denně

Více informací
Ikona

Pomoc doma

Pomůžeme s úklidem, odnosem odpadků a dalším základním chodem domácnosti a konzultaci k vašemu zdravotnímu stavu a v případě potřeby pošlou erecept

Pomůžeme se zajištěním nákupu potravin nebo drogerie

Více informací
Ikona

Odvoz z nemocnice / k lékaři

Zajistíme bezpečný a komfortní odvoz k lékaři nebo do nemocnice a konzultaci k vašemu zdravotnímu stavu a v případě potřeby pošlou erecept

Služba je k dispozici nepřetržitě 24/7

Více informací

V jakých situacích pojištění pomůže?

Příklad 1/3

Podvrtnutý kotník při horské turistice

Pan Josef (73), aktivní senior a nadšený příznivec nordic walking, si při jedné ze svých túr na nerovné cestě nešťastně podvrtl kotník. Díky našemu pojištění však získal denní odškodné na dobu léčení stanovenou lékařem.

Najít pobočku
Ilustrace
Příklad 2/3

Říznutí při zahradničení

Paní Jaroslava (78) pracuje ráda na své zahrádce. Při stříhání větví si neopatrně pořezala ruku a musela do nemocnice na šití. I když se nejednalo o závažné zranění, i zde se mohla spolehnout na odškodnění plynoucí z úrazového pojištění.

Najít pobočku
Ilustrace
Příklad 3/3

Pád na namrzlém chodníku

Paní Anna (72) během své pravidelné zimní procházky uklouzla na zledovatělém chodníku a utrpěla silné pohmožděniny v oblasti zad a kyčelního kloubu. Následky nehody si vyžádaly několikatýdenní léčbu, během které se paní Anna mohla spolehnout na finanční podporu z úrazového pojištění, kterou z části využila na rekonvalescenci.

Najít pobočku
Ilustrace
Zpět

Kde mohu nahlásit škodní událost?

Kde mohu nahlásit škodní událost?

Pro nahlášení škodní události můžete využít on-line formulář nebo Moje Generali. Dále můžete zajít na kteroukoli pobočku a nahlášení škody vyřešit s obchodníkem.

Také nám můžete v čase od 8:00 do 19:00 v pracovních dnech a o víkendu v čase od 9:00 do 17:00 zavolat na 241 114 114 nebo napsat a vyplněný formulář poslat poštou na adresu: Generali Česká pojišťovna a.s., P.O. Box 305, 659 05 Brno. Dokumenty k nahlášení události najdete mezi formuláři.