14.09.2020

Asistenční služby pro vozidla kompletně v novém: přehlednost symbolizují už jejich názvy S, M, L a XL

Všechny varianty mají v základu pomoc v případě nehody i poruchy, ale také při vybití baterie, nedostatku paliva, zabouchnutí klíčů nebo např. proražené pneumatiky. Novinkou je varianta asistenčních služeb s bezlimitním odtahem a také řešení přímo pro soupravy vozidel (např. pro auta táhnoucí karavany nebo přívěsné vozíky). Asistenční služby doplňují digitální řešení – objednání asistence online nebo sledování příjezdu zásahového vozidla v reálném čase na mapě.

Generali Česká pojišťovna dnešním dnem zcela obměňuje své asistenční služby pro vozidla. Hlavním motivem nových asistencí je jejich zpřehlednění a výrazné navýšení základního rozsahu shodného pro všechny varianty. 

„Asistenční služby jsme připravovali skutečně pečlivě. To, co nové asistence nabízejí, tak pokrývá situace, se kterými se řidiči na cestách nejčastěji setkávají. Jako u každé novinky přidáváme i nová originální řešení,“ přibližuje Tomáš Kabele, manažer pojištění motorových vozidel v Generali České pojišťovně. 

SROZUMITELNOST A PŘEHLEDNOST

Nové asistenční služby přinášejí především výraznou přehlednost s důrazem na rychlou a snadnou orientaci v tom, co nabízejí. Proto také používají návodná označení S, M, L a XL. Všechny tyto varianty pak spojuje velmi štědrý společný základ – viz červený rámeček. Generali Česká pojišťovna navíc poskytuje sjednocené asistenční služby (vč. názvů variant) jak pro vozidla do 3,5 t, tak pro ta nad 3,5 t (u nich jsou výrazně vyšší pojistné limity). 

BEZLIMITNÍ ODTAH A ŘEŠENÍ PRO SOUPRAVY

Novinkou, kterou obsahuje výhradně varianta XL, je bezlimitní odtah vozidla jak v rámci tuzemska, tak také v zahraničí. 
Nově asistenční služby nabízí i řešení šité na míru těm, kteří při svých cestách častěji jezdí s přívěsným vozíkem či např. s karavanem na dovolenou. Varianta asistencí s názvem Souprava je určena právě pro tyto případy a poskytuje pomoc jak pro tažné, tak tažené vozidlo. 

JEDNODUCHÝ VÝBĚR ASISTENCÍ

Snadný je také výběr jednotlivých variant, které se přímo váží na verze povinného ručení (nebo havarijního pojištění). K povinnému ručení Start je možné sjednat jakoukoliv variantu asistence. S variantou Standard se pojí asistence S, s variantou Exclusive asistence M, s variantou Comfort asistence L. 
Platí pak, že vyšší verzi asistenčních služeb je možné vždy dokoupit, to se týká i asistence XL. 
Změna na vyšší variantu je přitom možná kdykoliv během doby pojištění. 
Motoristé, kteří si u Generali České sjednají havarijní pojištění, mají automaticky k dispozici asistenční služby S. 

VÝZNAMNÉ DIGITÁLNÍ INOVACE

Asistenční služby samozřejmě využívají aktuální digitální řešení, která mají motoristé k dispozici. 
Tzv. digitální asistence umožňuje objednat si pomoc asistenční služby prostřednictvím digitálního rozhraní a bez nutnosti hovoru s operátorem. V tomto rozhraní si řidič službu nejen objedná, ale díky ní uvidí i přesnou polohu asistenčního vozu. V reálném čase na mapě je tak možné sledovat, jak se k místu nehody či poruchy blíží. Velkou výhodou také je, že řidič spolu s polohou dostane o zásahovém vozu i další podrobné informace. Ví tak přesně, kdy a koho má čekat. Na mapě pak může sledovat dovezení svého automobilu až do servisu, pokud je nutný odtah

A co je podstatné - pro využití digitální autoasistence není nutné instalovat žádnou speciální aplikaci, postačí mobilní telefon s přístupem na internet.

Zpět na tiskové zprávy