Bezpečně online – phishing kampaň

Váš silný partner pro boj s phishingem

1 Zkontrolujte, kdo e-mail poslal
  • Nenechte se zmást samotným jménem odesílatele – vždy si zkontrolujte celou e-mailovou adresu.
  • Často se může jednat o drobný překlep nebo zcela jinou doménu.
  • Naše oficiální komunikace přichází nejčastěji z těchto dvou domén: @mail.generaliceska.cz a @generaliceska.cz.
  • Útočníci často kopírují vizuál a logo známé firmy, ale adresa je první vodítko.
  • Pokud se Vám něco nezdá, raději neklikejte a ověřte si to například se svým poradcem.
2 Nespěchejte – a nedávejte ihned klik
  • Nikdy neklikejte na podezřelé odkazy – najeďte myší (nebo prstem podržte) a zkontrolujte, kam skutečně vedou.
  • Adresa by měla začínat https:// a mít správnou doménu pojišťovny.
  • Jakákoli změna, překlep nebo podivná doména je podezřelá.
3 Pozor na výhrůžky nebo pochybné nabídky
  • Podvodné e-maily často obsahují naléhavé výzvy typu: „okamžitě aktualizujte své údaje“, „Váš účet bude zablokován“, „čeká Vás refundace“.
  • Může se v nich objevit špatná čeština, gramatické chyby nebo strojové překlady.
4 Nikdy neposkytujte citlivé údaje přes e-mail
  • My v Generali České pojišťovně nikdy nepožadujeme přihlašovací údaje, PINy, kódy z SMS nebo kopie dokladů přes e-mail.