Dotazy k placení

Mohlo by vás zajímat...

Kde a jak ověřit, že je pojistka zaplacená?

Zaplacení pojistné smlouvy si můžete ověřit v Klientské zóně, ve které najdete nejen informace k platbě pojistného, ale také zde najdete dokumenty ke smlouvě a snadno a rychle zde můžete oznámit škodu. 

Proč mi přišla upomínka?

Upomínky zasíláme, když na smlouvě evidujeme dlužné pojistné.

Omylem jsem zaplatil/a dvakrát. Jak můžu požádat o vrácení platby?

O vrácení platby můžete zažádat přes on-line formulář nebo můžete přijít osobně na některou z našich poboček.

Co dělat v případě, že potřebuji změnit způsob úhrady pojistného?

Smlouvu můžete změnit on-line, případně se obraťte na svého obchodního poradce nebo navštivte některou z našich poboček.

Jak mohu zaplatit pojistné?

Podívejte se na stránku věnovanou platbám, kde dáváme informace na základě konkrétních produktů. Pro zobrazení správných informací budete potřebovat číslo smlouvy.

Co dělat, když nesouhlasím s výší pojistného?

Obraťte se prosím na svého obchodního poradce nebo navštivte některou z našich poboček.

Nenašli jste odpověď? Zkuste ji vyhledat

Napište nám

Napište nám zprávu nebo zahajte online chat.

Najít pobočku

Vyhledejte nejbližší pobočky nebo se podívejte na mapu.

Zavolejte nám

Zavolejte nám nebo si nechte zavolat od nás.

Zavolejte nám

241 114 114
Asistenční služba

Volejte kdykoliv

Klientská linka Po - Pá: 8-19 h
So - Ne: 9-17 h
Svátky - zavreno
Nebo zavoláme zpět