Dotazy k placení

Mohlo by vás zajímat...

Kde a jak ověřit, že je pojistka zaplacená?

Zaplacení pojistné smlouvy můžete ověřit v Klientské zóně nebo nám zavolejte na 241 114 114 a podíváme se na to spolu.

Proč mi přišla upomínka?

Upomínky zasíláme, když na smlouvě evidujeme dlužné pojištění. Neznáte důvod dluhu a chcete ho vědět? Pak nám prosím zavolejte na 241 114 114.

Omylem jsem zaplatil/a dvakrát. Jak můžu požádat o vrácení platby?

Zavolejte nám na 241 114 114 a domluvíme se.

Co dělat v případě, že potřebuji změnit způsob úhrady pojistného?

Smlouvu můžete změnit on-line, přes telefon na 241 114 114 nebo na kterékoliv naší pobočce.

Jak mohu zaplatit pojistné?

Podívejte se na stránku věnovanou platbám, kde dáváme informace na základě konkrétních produktů. Pro zobrazení správných informací budete potřebovat číslo smlouvy.

Co dělat, když nesouhlasím s výší pojistného?

Zavolejte nám na 241 114 114, případně se obraťte na svého obchodního poradce nebo navštivte některou z našich poboček.

Nenašli jste odpověď? Zkuste ji vyhledat

Napište nám

Napište nám zprávu nebo zahajte online chat.

Najít pobočku

Vyhledejte nejbližší pobočky nebo se podívejte na mapu.

Zavolejte nám

Volejte nonstop nebo si nechte zavolat od nás

Nonstop pomoc

241 114 114
Nebo zavoláme zpět