Dotazy na autopojištění

Povinné ručení

Co vše je z povinného ručení hrazeno?

Může být uhrazena újma na zdraví, usmrcení, poškození, zničení nebo ztráta věci a ušlý zisk.

Hrozí mi nějaké pokuty, když si povinné ručení nesjednám?

Ano, v takovém případě se vystavujete možnosti sankcí ze strany České kanceláře pojistitelů.

Jaké limity pojistného krytí je možné zvolit?

Zákonem stanovený minimální limit je 35 mil. Kč v případě škod na majetku a 35 mil. Kč u škod na zdraví. U nás si můžete vybrat ze 4 možných limitů až do výše 150 mil. Kč.

Jak postupovat v případě ztráty zelené karty?

Kontaktujte nás a zelenou kartu vám znovu zašleme nebo vystavíme na jakékoli naší pobočce.

Jsou součástí pojištění i asistenční služby?

Záleží na variantě pojištění – asistenci zdarma při nehodě nabízíme už od varianty Standard, u vyšších variant přidáváme zdarma i asistenci při poruše. Asistenční služby platí v ČR i zahraničí.

Ve kterých zemích kromě ČR platí povinné ručení?

Seznam zemí je uvedený na přední straně zelené karty.

Je nutné nahlásit pojišťovně změnu registrační značky vozidla?

Ano, změnu následně provedeme u vaší smlouvy a obratem vám zašleme novou zelenou kartu s novou RZ.

Kolik bezplatných měsíců odčítáte při uplatnění škody?

V případě zaviněné dopravní nehody přijdete o 36 bezškodných měsíců.

Jak je možné pojištění ukončit?

Budeme potřebovat vaši písemnou výpověď. Konkrétní instrukce pro ukončení pojištění.

Havarijní pojištění

Je u havarijního pojištění spoluúčast?

Volitelná spoluúčast je od 1 % (min. 1000 Kč) do 30 % (min. 30 000 Kč).

Je k uzavření pojištění nutná fotodokumentace vozidla?

Ano, výjimkou jsou pouze úplně nové vozy, kde není fotodokumentace nutná.

Ve kterých zemích pojištění platí?

Nejen na území ČR, ale také v Evropě a Turecku (kromě Arménie, Ázerbájdžánu, Běloruska, Gruzie, Moldavska, Ruska a Ukrajiny).

Jsou součástí pojištění asistenční služby?

Samozřejmě, naše asistenční služby můžete využít v případě nehody a poruchy.

Nabízíte havarijní pojištění i pro starší vozy?

Ano, naše cenově dostupné havarijní pojištění staršího vozu vám pomůže v případě havárie, živelné události, odcizení, vandalismu a neoprávněného užití vozidla. Součástí pojištění jsou nadstandardní benefity jako asistenční služby v případě nehody a úrazové pojištění všech osob ve vozidle.

Jak postupovat v případě odcizení nebo poškození vozidla?

Když dojde k poškození nebo odcizení vozidla, co nejdříve nám dejte vědět. (Využít můžete on-line hlášení.) Pokud to situace vyžaduje, oznamte tuto skutečnost i Policii ČR.

Vztahuje se havarijní pojištění i na přepravovaný náklad?

Nevztahuje, pojištění kryje jen škody na pojištěném vozidle.

Jaké jsou výhody pojištění GAP, které nabízíte?

Toto pojištění doporučujeme v případě nových vozů, kdy jejich cena může během let klesnout až na polovinu. Pojištění GAP ochrání hodnotu nového auta až na tři roky.

Je nutné pojišťovně nahlásit změnu registrační značky?

Ano, je to potřeba – v takovém případě nás kontaktujte.

Nenašli jste odpověď? Zkuste ji vyhledat

Napište nám

Napište nám zprávu nebo zahajte online chat.

Najít pobočku

Vyhledejte nejbližší pobočky nebo se podívejte na mapu.

Zavolejte nám

Volejte nonstop nebo si nechte zavolat od nás

Nonstop pomoc

241 114 114
Nebo zavoláme zpět