Dotazy k řešení škod

Mohlo by vás zajímat...

Do jakého data je nutné nahlásit škodní událost?

U majetkového pojištění platí čtyřletá promlčecí lhůta, v případě pojištění odpovědnosti a povinného ručení je promlčecí lhůta tříletá. Po uplynutí promlčecí lhůty právo na odškodnění zaniká. U úrazového pojištění je promlčecí lhůta také čtyřletá.

Kde mohu nahlásit škodní událost?

Pro nahlášení škodní události můžete využít on-line formulář nebo Klientskou zónu, případně můžete zajít na kteroukoli pobočku a nahlášení škody vyřešit s obchodníkem. Také nám můžete v čase od 8:00 do 19:00 v pracovních dnech a o víkendu v čase od 9:00 do 17:00 zavolat na 241 114 114 nebo napsat a vyplněný formulář poslat poštou na adresu Generali Česká pojišťovna a.s., P.O. Box 305, 659 05 Brno. Dokumenty k nahlášení události najdete mezi formuláři.

Jak přiložit dokument k zaregistrované škodě?

Dokument můžete přiložit on-line nebo nám ho můžete donést na kteroukoli pobočku, případně poslat poštou na adresu Generali Česká pojišťovna, a.s., P.O.Box 305, Brno 659 05.

Jak zjistit, že někdo škodní událost řeší?

Nejjednodušší způsob je zkontrolovat stav škodní události přes Klientskou zónu nebo nám můžete zavolat v pracovních dnech v čase od 8:00 do 19:00 nebo o víkendu v čase od 9:00 do 17:00 na 241 114 114.

Co je videoprohlídka a kdy ji můžu využít?

Videoprohlídka je technologické řešení pro dokumentaci vybraných škod na motorových vozidlech a majetku. Likvidátor nejprve posoudí, zda je vaše oznámení vhodné k videoprohlídce, a následně předá proces na mobilního technika. Ten se s vámi v dalším kroku spojí – z vaší strany pak stačí, abyste měli k dispozici chytrý telefon s přístupem na internet. Videoprohlídky jsou dostupné pro uživatele s operačním systémem Android a iOS. Není přitom potřeba instalovat žádnou aplikaci.

Do jaké doby je nutné přihlásit se o peníze, když končí smlouva?

U smluv sjednaných do 31. 12. 2004 můžete svá práva uplatnit do čtyř let od data škodní události. V případě smluv sjednaných od 1. 1. 2005 můžete svá práva uplatnit do jedenácti let od data škodní události.

Jak doplnit chybějící informace v hlášení události?

Pro doplnění informací ke škodní události můžete využít on-line formulář nebo Klientskou zónu. Případně můžete zajít na kteroukoli pobočku a informace předat našemu obchodníkovi.

Nenašli jste odpověď? Zkuste ji vyhledat

Napište nám

Napište nám zprávu nebo zahajte online chat.

Najít pobočku

Vyhledejte nejbližší pobočky nebo se podívejte na mapu.

Zavolejte nám

Zavolejte nám nebo si nechte zavolat od nás.

Zavolejte nám

241 114 114
Asistenční služba

Volejte kdykoliv

Klientská linka Po - Pá: 8-19 h
So - Ne: 9-17 h
Svátky - zavreno
Nebo zavoláme zpět