Klinika. S námi máte lékaře vždy nablízku


Díky našemu portálu Klinika Generali České můžete využívat online konzultace s lékaři, objednávat se na vyšetření a pečovat o zdraví vás i celé rodiny.

Klinika se o vás postará, ať jste kdekoli

Dostupné 24/7

Sestřička
z pojišťovny


Navrhuje preventivní prohlídky, hlídá termíny očkování a je vám vždy při ruce.
Dostupné 24/7

Aplikace
Medik Leo


Medik Leo dokáže orientačně identifikovat přes 600 diagnóz s úspěšností 93 %.
Dostupné 24/7

Telemedicína


Okamžité spojení s lekářem prostřednictvím chatu nebo videohovoru.
Do 48 h

Konzultace
s lékařem


Podrobná konzultace lékařských zpráv, laboratorních testů a dalších dokumentů.
Do 48 h

Vyhledání a objednání
k lékaři


Lékaře vám v oblasti vašeho bydliště vyhledáme a v případě zájmu i objednáme.
Dostupné 24/7

Asistence
pro seniory


Nabídka domací asistence, pečovatelů či poradenství pro seniory.
Nemusíte nic
instalovat
Nepotřebujete žádnou aplikaci. Připojíte se online z jakéhokoli prohlížeče nebo stačí zavolat.
Kvalifikovaní
lékaři
Spolupracujeme jen s kvalifikovanými lékaři a odborně vyškolenými operátory.
Připojíte se
z každého počítače
Klinika funguje na všech desktopových zařízeních a je plně digitální. Stačí vám přístup k internetu.
Vaše data
jsou v bezpečí
Komunikace probíhá na zabezpečené platformě nezávisle na životním pojištění.

Vyberte si plán, který vám bude sedět

Klinika


Obsahuje
  • Personalizovaný zdravotní portál včetně sebediagnostiky
  • Služby Sestřičky z pojišťovny
  • Konzultace s Lékařem z pojišťovny a telemedicína
160
Měsíčně
Produkt Klinika lze zakoupit pouze s nově sjednaným životním pojištěním.

Klinika rodič s dětmi


Obsahuje
  • Personalizovaný zdravotní portál včetně sebediagnostiky
  • Služby Sestřičky z pojišťovny
  • Konzultace s Lékařem z pojišťovny a telemedicína
  • Pediatr pro Vaše děti
220
Měsíčně
Produkt Klinika lze zakoupit pouze s nově sjednaným životním pojištěním.

Klinika senior


Obsahuje
  • Personalizovaný zdravotní portál včetně sebediagnostiky
  • Služby Sestřičky z pojišťovny
  • Konzultace s Lékařem z pojišťovny a telemedicína
  • Asistenční služby pro seniory
140
Měsíčně
Produkt Klinika lze zakoupit pouze s nově sjednaným životním pojištěním.

Situace, ve kterých vám Klinika pomůže

Životní situace Č.1

Necítíte se dobře a nemáte zrovna k dispozici svého praktického lékaře.


Problém
Vaše zdravotní komplikace přišly náhle a mimo ordinační hodiny Vašeho registrujícího lékaře.
Řešení
S Klinikou stačí využít kdykoliv dostupné služby Telemedicíny, kde Vám lékař okamžitě poradí a v případě potřeby vystaví i e-recept, či žádanku. Nemusíte tedy čekat na Vašeho lékaře.
Životní situace Č.2

Váš praktický lékař nebo zubař odešel do důchodu a vy nemáte nového.


Problém
Shánění kontaktu na nového ošetřujícího lékaře nebo specialistu se vám z časových a kapacitních důvodů nedaří.
Řešení
Pokud nemůžete najít zubaře nebo jiného lékaře, s Klinikou nás stačí kontaktovat prostřednictvím jednoduchého formuláře, kde vyplníte, jakého lékaře a v jaké lokalitě hledáte. O vše ostatní se už postaráme. Prověřené kontakty vám uložíme do Kliniky, případně vás rovnou objednáme podle preferovaných termínů.
Životní situace Č.3

Nerozumíte lékařské zprávě a chcete konzultovat navrženou léčbu.


Problém
Obdrželi jste výsledky vyšetření včetně laboratorních testů a chtěli byste je konzultovat s lékařem.
Řešení
Pokud jste se vrátili od lékaře, máte k dispozici lékařskou zprávu či výsledky laboratorních testů a potřebujete se na cokoli zeptat. S Klinikou je Vám k dispozici odborná Konzultace s lékařem pro případ, že lékařské zprávě nerozumíte, chcete znát i jiný názor nebo se jen poradit o užívání předepsaných léků.

Přidejte se do týmu našich spokojených klientů

Hodnocení klientů

  • Hodnocení 1 hvězda
  • Hodnocení 2 hvězdy
  • Hodnocení 3 hvězdy
  • Hodnocení 4 hvězdy
  • Hodnocení 5 hvězd

4,4 z 5

Průměrné hodnocení
od 5 301 zákazníků

David

  • Hodnocení 1 hvězda
  • Hodnocení 2 hvězdy
  • Hodnocení 3 hvězdy
  • Hodnocení 4 hvězdy
  • Hodnocení 5 hvězd

Rychlé vyřízení a rychlá výplata peněz.

Simona

  • Hodnocení 1 hvězda
  • Hodnocení 2 hvězdy
  • Hodnocení 3 hvězdy
  • Hodnocení 4 hvězdy
  • Hodnocení 5 hvězd

S GCP jsem spokojená již delší dobu. Rychlost,efektivita spokojenost.

Miroslav

  • Hodnocení 1 hvězda
  • Hodnocení 2 hvězdy
  • Hodnocení 3 hvězdy
  • Hodnocení 4 hvězdy
  • Hodnocení 5 hvězd

Rychlost vyřízení pojistné události, profesionální přístup Vašich zaměstnanců.

Petr

  • Hodnocení 1 hvězda
  • Hodnocení 2 hvězdy
  • Hodnocení 3 hvězdy
  • Hodnocení 4 hvězdy
  • Hodnocení 5 hvězd

Bylo vyřízeno rychle, bez zbytečných průtahů.

Často se ptáte

Pokud máte starší smlouvu životního pojištění, můžete si ji u nás aktualizovat na novější pojištění Můj Život 2 a společně si sjednat i Kliniku Generali České, stačí navštívit některou z našich poboček a naši zkušení obchodníci Vám ji rádi sjednají. Seznam poboček naleznete zde.

Pokud máte sjednané životní pojištění Můj Život 2 a chtěli byste k němu i Kliniku Generali České, tato možnost bude dostupná od 15. 7. 2022.

Neživotní pojištění Klinika Generali České rozšiřuje životní pojištění o oblast zdravotní péče. Současně také doplňuje služby veřejného zdravotního systému, a to zejména v oblasti zajišťování aktuálních informací, prevence a níže uvedených služeb. Díky Klinice Generali České se tak můžete dostat k čerpání zdravotní péče pravidelně a bez starostí. Tím získáváte úsporu času, klid a jistotu, že pro své zdraví a zdraví rodiny děláte maximum a nic nezanedbáte.

Pokud máte zájem o Kliniku Generali České, navštivte jednu z našich poboček, kde Vám rádi pomůžeme. Seznam poboček naleznete zde. Nejprve zjistíme Vaše požadavky a potřeby, vyhodnotíme je a poskytneme Vám potřebné informace. Potom od nás dostanete nabídku Pojistné smlouvy a další smluvní dokumentaci. Pojištění sjednáte tak, že s námi podepíšete Pojistnou smlouvu.

Pro přípravu, uzavření a plnění smlouvy potřebujeme znát Vaše identifikační údaje v rozsahu jméno, příjmení, rodné číslo (datum narození) a adresa bydliště. V případě pojistné události potřebujeme znát, také nezbytné informace, abychom mohli pojistnou událost co nejrychleji vyřídit k Vaší spokojenosti. Mezi těmi údaji mohou býti také údaje o Vašem zdraví, či zdravotním stavu. Tyto informace však slouží čistě pro jasnou komunikaci mezi klientem a Sestřičkou z pojišťovny/Lékařem z pojišťovny, přičemž nehrají žádnou roli při zdravotním oceňování. Více informací naleznete zde.

Služby Kliniky Generali České jsou přístupné pouze pojištěným na smlouvě životního pojištění Můj Život 2. Jelikož je tento produkt doplňkovým pojištěním, nelze jej sjednat samostatně.

Aktivace samotné Kliniky Generali České chvíli trvá. Než se do systému propíše podepsaná smlouva a platba, jeví se Klinika v Klientské zóně jako neaktivní. Prosíme proto o strpení. V případě, že se Klinika neaktivuje do 7 pracovních dnů, kontaktujte naše Klientské centrum.

Zaujala vás Klinika?