David
Rychlé vyřízení a rychlá výplata peněz.
Pokud máte starší smlouvu životního pojištění, můžete si ji u nás aktualizovat na novější pojištění Můj Život 2 a společně si sjednat i Kliniku Generali České, stačí navštívit některou z našich poboček a naši zkušení obchodníci Vám ji rádi sjednají. Seznam poboček naleznete zde.
Pokud máte sjednané životní pojištění Můj Život 2 a chtěli byste k němu i Kliniku Generali České, tato možnost bude dostupná od 15. 7. 2022.
Neživotní pojištění Klinika Generali České rozšiřuje životní pojištění o oblast zdravotní péče. Současně také doplňuje služby veřejného zdravotního systému, a to zejména v oblasti zajišťování aktuálních informací, prevence a níže uvedených služeb. Díky Klinice Generali České se tak můžete dostat k čerpání zdravotní péče pravidelně a bez starostí. Tím získáváte úsporu času, klid a jistotu, že pro své zdraví a zdraví rodiny děláte maximum a nic nezanedbáte.
Pokud máte zájem o Kliniku Generali České, navštivte jednu z našich poboček, kde Vám rádi pomůžeme. Seznam poboček naleznete zde. Nejprve zjistíme Vaše požadavky a potřeby, vyhodnotíme je a poskytneme Vám potřebné informace. Potom od nás dostanete nabídku Pojistné smlouvy a další smluvní dokumentaci. Pojištění sjednáte tak, že s námi podepíšete Pojistnou smlouvu.
Pro přípravu, uzavření a plnění smlouvy potřebujeme znát Vaše identifikační údaje v rozsahu jméno, příjmení, rodné číslo (datum narození) a adresa bydliště. V případě pojistné události potřebujeme znát, také nezbytné informace, abychom mohli pojistnou událost co nejrychleji vyřídit k Vaší spokojenosti. Mezi těmi údaji mohou býti také údaje o Vašem zdraví, či zdravotním stavu. Tyto informace však slouží čistě pro jasnou komunikaci mezi klientem a Sestřičkou z pojišťovny/Lékařem z pojišťovny, přičemž nehrají žádnou roli při zdravotním oceňování. Více informací naleznete zde.
Služby Kliniky Generali České jsou přístupné pouze pojištěným na smlouvě životního pojištění Můj Život 2. Jelikož je tento produkt doplňkovým pojištěním, nelze jej sjednat samostatně.
Aktivace samotné Kliniky Generali České chvíli trvá. Než se do systému propíše podepsaná smlouva a platba, jeví se Klinika v Klientské zóně jako neaktivní. Prosíme proto o strpení. V případě, že se Klinika neaktivuje do 7 pracovních dnů, kontaktujte naše Klientské centrum.