Klientský klub

Výhody Klientského klubu Generali České pojišťovny může využívat každý věrný klient.

Je to jednoduché. Stačí splnit dvě podmínky:

  • Mít u nás jakékoliv dlouhodobé a pravidelně placené pojištění
  • Zaregistrovat se do klubu v Klientské zóně

Co je Klientský klub?

4 úrovně Klientského klubu

Máme čtyři úrovně klientského klubu - bronzový, stříbrný, zlatý a platinový.

2 nové smlouvy v Klientském klubu

Pokud máte alespoň jednu smlouvu u Generali České pojišťovny, pro posun do vyšší úrovně vám nově může pomoci i penzijní spoření nebo investice u Generali.

99 % splňuje podmínky

Do klientského klubu můžu patřit skoro každý. Zjednodušili jsme pravidla, a tak se na výhody může těšit 99% našich klientů.

3 kliky ...a jste tam

Po přihlášení do Klientské zóny vám stačí 3 kliky pro registraci do klubu.

Jaké smlouvy vám pomohou do klubu?

Životní pojištění

Do této kategorie počítáme rizikové, investiční i úrazové životní pojištění. Musí být placené pravidelně, ne formou jednorázové platby při vzniku pojištění.

Motorová vozidla

Počítáme všechny smlouvy sjednané na 364 dnů a více.

Neživotní pojištění

Do této kategorie patří pojištění majetku, pojištění občanské odpovědnosti a pojištění mazlíčka. Cestovní pojištění do Klientského klubu nezapočítáváme.

Penze

Pokud máte alespoň jednu smlouvu z prvních tří kategorií, pro posun do vyšší úrovně vám nově může pomoci i penzijní spoření nebo penzijní připojištění u Generali penzijní společnosti.

Minimálně výše příspěvku pro započítání do Klubu je 3 600 Kč za rok.

Investice

Pokud máte alespoň jednu smlouvu z prvních tří kategorií, pro posun do vyšší úrovně vám nově může pomoci i investiční smlouva u Generali Investmens, CEE, investiční společnosti. 

Minimální výše čistého obchodního jmění pro započítání do Klubu je různá pro jednotlivé kategorie klubu (1 000 Kč pro bronzovou a stříbrnou úroveň, 100 000 Kč pro zlatou a platinovou úroveň).

Obecná pravidla

Smlouva musí být sjednaná na 364 dní a více.
Smlouva musí být pravidelně placená. Nezapočítáváme smlouvy, které jsou zaplaceny jednorázově pouze na začátku pojištění.

Vstup do zlaté a platinové úrovně ovlivňuje výše ročního pojistného. Více podrobností najdete v Pravidlech Klientského klubu.

Jak se jednotlivé úrovně liší?

Bronzový klient

Alespoň jedna smlouva z prvních tři kategorií

Stříbrný klient

Alespoň jedna smlouva z prvních tři kategorií + jakákoliv další kategorie včetně Penze a Investic

Zlatý klient

Alespoň jedna smlouva z prvních tři kategorií + jakékoliv další 2 kategorie včetně Penze a Investic + výše celkového ročního pojistného

Platinový klient

Alespoň jedna smlouva z prvních tři kategorií + jakékoliv další 3 kategorie včetně Penze a Investic + výše celkového ročního pojistného

Výhody klubu

Stupeň členství Výhody členství
  Newsletter pro členy Klientského Klubu Možnost přihlásit se o Stříbrné pojištění Přednostní dovolání na CC Garance vyřízení PU do 5 pracovních dní Odměna za 3 roky bez pojistné události v hodnotě 1500,-
BRONZ        
STŘIBRO      
ZLATO  
PLATINA
 
Více informací

Mohlo by vás zajímat

Jak poznám, v jaké úrovni Klientského klubu jsem?

Je potřeba se podívat do Klientské zóny GČP, případně se zeptat svého obchodníka.

Co když mám smlouvu s odloženým počátkem? Kdy se mi začne započítávat?

Vaše smlouva se začne započítávat od data počátku pojištění.

Co musím udělat pro přednostní odbavení na Klientské lince?

Přednostní odbavení je určeno klientům zařazeným do zlaté a platinové úrovně Klientského klubu. Pro přednostní odbavení je potřeba volat z telefonního čísla, které u vás evidujeme. Doporučujeme proto držet si své telefonní číslo v Klientské zóně aktuální.

Odkdy běží lhůta 5 dnů k vyřízení škodní události?

Lhůta 5 dnů pro vyřízení škodní události začíná běžet od dodání posledního dokumentu, který je nutný pro rozhodnutí, zda máte či nemáte nárok na pojistné plnění.

Dokumenty

Úrovně a benefity Klubu
Platné od 9.12. 2021
Pravidla věrnostního programu
Platné od 1. 2. 2021