Klientský klub
Výhody Klientského klubu Generali České pojišťovny může využívat každý věrný klient.
Vážení klienti,
do Klientského klubu Generali České pojišťovny již není možné se registrovat. Další informace pro naše klienty připravujeme. Pro stávající členy klubu platí výhody a pravidla bez změny.
Výhody klubu
Stupeň členství | Výhody členství | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Newsletter pro členy Klientského Klubu | Možnost přihlásit se o Stříbrné pojištění | Přednostní dovolání na CC | Garance vyřízení PU do 5 pracovních dní | Odměna za 3 roky bez pojistné události v hodnotě 1500,- | Odměna v hodnotě 500 Kč za 3 roky bez pojistné události | |
BRONZ | ||||||
STŘIBRO | ||||||
ZLATO | ||||||
PLATINA |
Jak se jednotlivé úrovně liší?
Bronzový klient
Alespoň jedna smlouva z prvních tři kategorií
Stříbrný klient
Zlatý klient
Alespoň jedna smlouva z prvních tři kategorií + jakékoliv další 2 kategorie včetně Penze a Investic + výše celkového ročního pojistného
Platinový klient
Alespoň jedna smlouva z prvních tři kategorií + jakékoliv další 3 kategorie včetně Penze a Investic + výše celkového ročního pojistného
Mohlo by vás zajímat
Jak poznám, v jaké úrovni Klientského klubu jsem?
Co když mám smlouvu s odloženým počátkem? Kdy se mi začne započítávat?
Vaše smlouva se začne započítávat od data počátku pojištění.
Co musím udělat pro přednostní odbavení na Klientské lince?
Přednostní odbavení je určeno klientům zařazeným do zlaté a platinové úrovně Klientského klubu. Pro přednostní odbavení je potřeba volat z telefonního čísla, které u vás evidujeme. Doporučujeme proto držet si své telefonní číslo v Klientské zóně aktuální.
Odkdy běží lhůta 5 dnů k vyřízení škodní události?
Lhůta 5 dnů pro vyřízení škodní události začíná běžet od dodání posledního dokumentu, který je nutný pro rozhodnutí, zda máte či nemáte nárok na pojistné plnění.