Program výhod Klientský klub

Do programu výhod Klientského klubu Generali České pojišťovny může patřit každý věrný klient. Je to jednoduché. Stačí mít uzavřenou jednu smlouvu na jeden z našich hlavních produktů a hned můžete začít využívat klubové výhody.

 

 

 

Mohlo by vás zajímat

Jak poznám, v jaké úrovni Klientského klubu jsem?

Je potřeba se podívat do Klientské zóny GČP, případně se zeptat svého obchodníka.

Jaké produkty se mi pro účel Klientského klubu započítávají?

Při vyhodnocování úrovně Klientského klubu vám započítáváme jakékoli dlouhodobé, běžně placené pojištění životních nebo úrazových rizik, pojištění vašeho auta nebo pojištění vašeho majetku (pojištění stavby, pojištění domácnosti, pojištění rekreační domácnosti či pojištění bytu)

Co když mám smlouvu s odloženým počátkem? Kdy se mi začne započítávat?

Vaše smlouva se začne započítávat od data počátku pojištění.

Musím udělat něco pro to, abych mohl začít čerpat výhody Klientského klubu?

Nejlepší cestou, jak začít čerpat všechny výhody Klientského klubu, je aktivovat si Klientskou zónu Generali České pojišťovny.

Co musím udělat pro přednostní odbavení na Klientské lince?

Přednostní odbavení je určeno klientům zařazeným do zlaté a platinové úrovně Klientského klubu. Pro přednostní odbavení je potřeba volat z telefonního čísla, které u vás evidujeme. Doporučujeme proto držet si své telefonní číslo v Klientské zóně aktuální.

Jak si mám říct o služby Poradce pro zlaté a platinové klienty?

Je potřeba tuto službu vybrat na vyvolávacím systému pobočky, která služby Poradce pro zlaté a platinové klienty nabízí.

Co musím udělat pro to, aby se na mě vztahovala Garance vyřízení škodní události u vozidel a majetku do 5 dní?

Pro čerpání této výhody je potřeba mít aktivovanou Klientskou zónu a odsouhlasit podmínky čerpání této služby. Dále je třeba, aby všechny dokumenty, které jsou od vás požadovány při šetření škodní události, byly dodány elektronickou cestou.

Odkdy běží lhůta 5 dnů k vyřízení škodní události?

Lhůta 5 dnů pro vyřízení škodní události začíná běžet od dodání posledního dokumentu, který je nutný pro rozhodnutí, zda máte či nemáte nárok na pojistné plnění.

S čím vším mi služba MŮJ ASISTENT pomůže?

Concierge služba MŮJ ASISTENT je zde pro vás především proto, aby šetřila váš čas a umožnila vám věnovat jej rodině, sportu nebo jiným aktivitám. Jaké úkoly můžete našemu týmu zadat? Podle vašich instrukcí vám například doporučíme a zarezervujeme místo na večeři ve vybrané restauraci, zajistíme doručení květin, navrhneme vám fakultativní program během vaší dovolené nebo zorganizujeme narozeninovou oslavu pro vaše děti podle vašich představ.

Kam mám volat, pokud chci službu MŮJ ASISTENT využít?

Jste-li platinovým klientem, naleznete telefonní číslo concierge služby MŮJ ASISTENT v Klientské zóně v záložce Klub.

Dokumenty

Podmínky čerpání výhod
Platné od 21. 12. 2019
Pravidla věrnostního programu
Platné od 21. 12. 2019