Co je Klientský klub?
Máme čtyři úrovně klientského klubu - bronzový, stříbrný, zlatý a platinový.
Pokud máte alespoň jednu smlouvu u Generali České pojišťovny, pro posun do vyšší úrovně vám nově může pomoci i penzijní spoření nebo investice u Generali.
Do klientského klubu může patřit skoro každý. Zjednodušili jsme pravidla, a tak se na výhody může těšit 99% našich klientů.
Po přihlášení do Klientské zóny vám stačí 3 kliky pro registraci do klubu.
Jaké smlouvy vám pomohou do klubu?
Životní pojištění
Životní pojištění
Do této kategorie počítáme rizikové, investiční i úrazové životní pojištění. Musí být placené pravidelně, ne formou jednorázové platby při vzniku pojištění.
Motorová vozidla
Motorová vozidla
Počítáme všechny smlouvy sjednané na 364 dnů a více.
Neživotní pojištění
Neživotní pojištění
Do této kategorie patří pojištění majetku, pojištění občanské odpovědnosti a pojištění mazlíčka. Cestovní pojištění do Klientského klubu nezapočítáváme.
Penze
Penze
Pokud máte alespoň jednu smlouvu z prvních tří kategorií, pro posun do vyšší úrovně vám nově může pomoci i penzijní spoření nebo penzijní připojištění u Generali penzijní společnosti.
Minimálně výše příspěvku pro započítání do Klubu je 3 600 Kč za rok.
Investice
Investice
Pokud máte alespoň jednu smlouvu z prvních tří kategorií, pro posun do vyšší úrovně vám nově může pomoci i investiční smlouva u Generali Investmens, CEE, investiční společnosti.
Minimální výše čistého obchodního jmění pro započítání do Klubu je různá pro jednotlivé kategorie klubu (1 000 Kč pro bronzovou a stříbrnou úroveň, 100 000 Kč pro zlatou a platinovou úroveň).
Obecná pravidla
Obecná pravidla
Smlouva musí být sjednaná na 364 dní a více.
Smlouva musí být pravidelně placená. Nezapočítáváme smlouvy, které jsou zaplaceny jednorázově pouze na začátku pojištění.
Vstup do zlaté a platinové úrovně ovlivňuje výše ročního pojistného. Více podrobností najdete v Pravidlech Klientského klubu.
Jak se jednotlivé úrovně liší?
Bronzový klient
Alespoň jedna smlouva z prvních tři kategorií
Stříbrný klient
Zlatý klient
Alespoň jedna smlouva z prvních tři kategorií + jakékoliv další 2 kategorie včetně Penze a Investic + výše celkového ročního pojistného
Platinový klient
Alespoň jedna smlouva z prvních tři kategorií + jakékoliv další 3 kategorie včetně Penze a Investic + výše celkového ročního pojistného
Výhody klubu
Stupeň členství | Výhody členství | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Newsletter pro členy Klientského Klubu | Možnost přihlásit se o Stříbrné pojištění | Přednostní dovolání na CC | Garance vyřízení PU do 5 pracovních dní | Odměna za 3 roky bez pojistné události v hodnotě 1500,- | Odměna v hodnotě 500 Kč za 3 roky bez pojistné události | |
BRONZ | ||||||
STŘIBRO | ||||||
ZLATO | ||||||
PLATINA |
Mohlo by vás zajímat
Jak poznám, v jaké úrovni Klientského klubu jsem?
Co když mám smlouvu s odloženým počátkem? Kdy se mi začne započítávat?
Vaše smlouva se začne započítávat od data počátku pojištění.
Co musím udělat pro přednostní odbavení na Klientské lince?
Přednostní odbavení je určeno klientům zařazeným do zlaté a platinové úrovně Klientského klubu. Pro přednostní odbavení je potřeba volat z telefonního čísla, které u vás evidujeme. Doporučujeme proto držet si své telefonní číslo v Klientské zóně aktuální.
Odkdy běží lhůta 5 dnů k vyřízení škodní události?
Lhůta 5 dnů pro vyřízení škodní události začíná běžet od dodání posledního dokumentu, který je nutný pro rozhodnutí, zda máte či nemáte nárok na pojistné plnění.