Na 1. místě je pro nás vždy kvalitní služba a spokojený klient….
Když se něco stane, chcete, aby věci fungovaly. Proto naše pojištění i služby stále posouváme k lepšímu:
Přinášíme Vám vždy nejmodernější řešení pojištění majetku a odpovědnosti. Naše pojištění neustále inovujeme a poskytujeme svým klientům spoustu benefitů, např. Divokou kartu, pro více informací klikněte zde .
Naše pojišťovna využívá moderní komunikační technologie, díky nimž je snadno dostupná pro všechny klienty. Pojištění můžete spravovat i online v aplikaci Moje Generali.
Nahlášení škody zvládnete do tří minut. Žádné zdržování a průtahy! 90 % škod vyřídíme do dvou dnů a třetinu už v den nahlášení. Peníze posíláme už druhý den od vyřízení škody.
Pokud potřebujete zásah asistenční služby, snažíme se Vám vždy rychle zajistit kvalitního řemeslníka.
Jak pomáháme
V GČP jsme v roce 2024 vyřešili 78 591 živelných událostí a vyplatili pojistné plnění ve výši více než 9 mld. Kč, z toho přes 3 mld jen za zářijové povodně.
Rosteme spolu s našimi klienty a jejich měnícími se potřebami
Pojistné produkty se v posledních letech dynamicky měnily.
Dnes si v Generali České pojišťovně můžete běžně pojistit například:
- Stavbu s all riskovým rozsahem, vč. estetických škod
- Zelené technologie jako například fotovoltaickou elektrárnu, tepelné čerpadlo a zelené střechy v základním rozsahu pojištění
- All riskové krytí pro spotřebiče chytré domácnosti
- Vedlejší stavby na pozemku v rámci základního pojištění rodinného domu
- Sportovní vybavení vč. kol a elektrokol s all riskovým krytím a územním rozsahem Svět
- Byt na tržní cenu a to s garancí neuplatnění podpojištění
Našim klientům přinášíme pro jejich klid a pohodlí vždy něco navíc:
- Divokou kartu
- Ekologický benefit
- Zmařenou akci
- Stres benefit
Pro více informací klikněte zde nebo kontaktujte svého poradce Generali České pojišťovny.